Sunday 13 March 2011

catatan perjalanan klang-kg. selingsing,taiping...13 mac 2011

Assalamu'alaykum..
      8:30 malam....Alhamdulillah...saya baru selamat tiba ke umah setelah melakukan perjalanan ke Taiping kerana memenuhi jemputan majlis perkahwinan sahabat alam maya (facebook)..puan Honey Lychee..tak pernah jumpa sebelum ni pun..hehe...belasah jer laaa..!! Alamat umah honey , saya ada...tapi arah lokasi tak tahu,... tak pernah sampai pun...humm!!! Mula cerita...kawan-kawan cabar-mencabar..Ucu, Pacak, Nyuk hn dan saya..kalo berani..pergilah umah Honey..!saya pun terlepas cakap...o.k. .. saya sponsor minyak dan tol...gulpp..mereka terus terima cabaran saya..hahaha..tapi bila tiba hari yg dirancangkan...Ucu tarik diri...nak gi umah kakak bini, lepas tu..Pacak pulak tarik diri..katanya mak mentua datang ...grrr !! sudahnya tinggal saya dengan aziey hn..tu pun setelah puas saya pujuk supaya teruskan misi ini..hehe
       catatan perjalanan..
9:30 pagi --ambik Nyuk hn  kat jln jambu, Meru. terus gerak ke puncak alam..lalu penjara sg buluh dan masuk lebuhraya Guthrie...tol  pertama..rm 1.40 ( touch n go...hehe ). bila tiba tol kedua, saya touch kad...dan masuk lebuhraya utara selatan. Aramakk..baru tersedar, baki tak cukup...aduiii...terpaksalah masuk balik susur berikutnya...Rawang...kena rm 1.

5 comments:

  1. terlajak kata.. x leh tarik balik.. hehhe.. well done pcik mat.. ^_^ so, akhirnya sampai tak tempat yang di tuju???

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. sampai juga akhirnya...alhamdulillah..

    ReplyDelete
  4. macik wa...saya banyak kena belajar blog ni, kalo saya nak sambung story atas ni ...camner..klik apa..

    ReplyDelete
  5. pacik mat.. gi dashboard -->edit posts.. then pilih entry mana yang pacik mat nak edit.. nak msukkan pic..dll... klik compose then edit.. dah edit...klik publish..^_^

    ReplyDelete